I N T E R L O C K

CONNECTING PEOPLE AND IDEAS

Generation of Love

Oktober 2019 t/m april 2020

In oktober 2019 starten wij, Stichting Interlock Amsterdam, Jeugd Theaterschool Z-O en Peckham Theatre Londen met de jongeren-uitwisseling 'GENERATION OF LOVE'.

De deelnemers van 'GENERATION OF LOVE' zijn jongeren (leeftijd 15 tot 18 jaar)  van Jeugdtheaterschool Zuidoost en Peckham Theatre  uit London.

Met 12 deelnemers uit elke stad gaan wij in beide steden cultuur op- snuiven, leuke tripjes ondernemen en theater maken !

De eerste uitwisseling is naar London van 19 t/m 25 oktober  en in februari 2020 ontvangen wij de

groep van Peckham Theatre in Amsterdam Zuidoost.

PROJECT OMSCHRIJVING:

De uitwisselingsactiviteiten die  zullen plaatsvinden in Amsterdam worden in het Bijlmer Park Theater en bij  Heesterveld Creative community georganiseerd.

De uitwisselingsactiviteiten die zullen plaatsvinden in Londen worden gefaciliteerd in het Peckham Theatre.

Tijdens de uitwisselingsweken zal men elkaars hotspots verkennen en de nodige toeristische trekpleisters in de steden bezoeken.

Ook zal de groep zelf een culinair avondje met elkaar organiseren en zal er zoals wij eerder aangaven

samen theater worden gemaakt!

De groep zal gezamenlijk werken aan  een theaterstuk met als thema 'LIEFDE'.

Met theater als middel gaan wij met de deelnemers werken aan hun zelfvertrouwen, ondernemerschap en ook hoe je omgaat met discriminatie en/of racisme in het dagelijks leven.

Wij zullen de deelnemers stimuleren zoveel mogelijk in gemengde groepen (UK/NL) te werken.

'GENERATION OF LOVE' wordt gefinancierd door Erasmusplus Jeugd.

Mis geen van de ontwikkelingen, foto's en korte clips van GENERATION OF LOVE, volg ons via
FBTwitIG en In!